Reklamačný formulár





Postup reklamácie

Prosím prečítajte si reklamačný poriadok pokiaľ spĺňate podmienky reklamácie, pokračujte podľa nižšie uvedeného postupu.

  • 1. Vyplnenie formulára

    Vyplňte prosím čo najdôkladnejšie povinné polia formulára.

  • 2. Posúdenie reklamácie

    Nakoľko v mnohých prípadoch je možné vyriešiť problém aj na diaľku, Vašu reklamáciu najprv posúdime, aby sme predišli zbytočnému presúvaniu tovaru.

  • 3. Doručenie tovaru

    Po posúdení reklamácie dostanete e-mail s výzvou na doručenie tovaru k nám, či už osobne alebo tovar je možné doručiť poštou.

Reklamačné adresy

V prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru použite prosím niektorú z nasledujúcich adries.

  • Naša hlavná reklamačná adresa:
    Just Mobile s.r.o., Baltská 17, Bratislava 821 07, Slovensko

    (Na túto adresu nie je tovar možné priniesť osobne)

  • Výdajné miesto a servisné stredisko:
    Pripravujeme

    (Na túto bude od 1.1.2019 možné priniesť tovar osobne a zároveň doručiť akýmkoľvek prepravcom.)